Lupe Music's Fan Box

Lupe Music on Facebook

miércoles, 10 de septiembre de 2008

El meu tornejant preferit.

Bon diaaaaaa.........

Hola amics, hui entre al bloc per a dir-vos que el passat dia de la Mare de Déu va ser un dia d'enhorabona.
El meu pare que havia estat malet va eixir de l'hospital i va poder estar en la processó que era la il·lusió que ell tenia. I a més va complir el seu desig de que el meu nebodet vegera la processó.

I he de dir que hi ha un tornejant que em va dedicar el seu ball.
¡Mare meua! Quin xic més "aseat". ¿Que quí és?
Doncs el meu amic Emili, que ballava amb una gràcia espectacular.

No vull fer de menys a la resta de tornejants. Però clar el meu preferit és Emili, perquè a més de ser el meu amic, em va brindar el seu ball de tot cor.

¡Moltes gràcies Emili! Sempre em fa molta il·lusió voret ballar i dedicar-me els teus balls.

2 comentarios:

Unknown dijo...

Gràcies a tu Lupe per haver-me dedicat un article al teu bloc!
El ball dels Tornejants ha costat molt recuperar i hem de fer que no es torne a oblidar! Espere que d'ací uns anys ballem com a tornejants el teu nebodet i jo davant ta casa!

Una abraçada!

Emili

Lupe dijo...

Emili tu et mereixes un article i molt més.

I mira, sí que m'agradaría vore brincar i ballar al meu nebot.

A vore si li ix també a ell la vena artística. De moment la música ja li tira molt.

Un besot i un abraçot!!