Lupe Music's Fan Box

Lupe Music on Facebook

miércoles, 1 de julio de 2009

Concert Sueca Sona 2009 (Diumenge 28 de juny)


Hola amics!!

Ací estic hui, per fer la crònica del concert-recital que vaig donar el passat diumenge dia 28 de juny a Sueca, emmarcat en les jornades Sueca Sona 2009.

Ja han sigut prou vegades les que he donat concerts a Sueca, la menua ciutat, però encara no ho havia pogut fer a les jornades Sueca Sona. Ni tampoc havia encara pogut cantar a la Biblioteca Suecana, un espai íntim i recollit, que és ideal per a un recital com el que vaig donar el passat diumenge.

El recital es va composar d'un recull de les meues millors cançons. Títols com: "Despullar l'ànima, "Qué inspiración la de un poeta", "Testimonios de la luna", "Ojalá", etc. Cançons que alguns dels meus amics que sempre venen a escoltar-me ja coneixen i sempre em demanen.
Però a banda, cosa que no havia fet encara en un concert, també vaig voler intercalar entre mig de les cançons, el recital d'algunes de les meues poesies acompanyades amb música d'Erik Satie.
Intentant representar amb el conjunt de les cançons i poesies, tots els sentiments possibles. Referències a la cançó, a la poesia, a la soledat, l'amor, la pau en la natura, etc. I com no, per acabar, l'optimisme, l'alegria i els dessitjos d'estimar, que van ressonar en la última poesia que he fet: "Beure'm el món", i en la cançò "Només hi ha un camí".

Amb aquestes peces plenes d'optimisme i bones vibracions vaig acabar el recital, amb els aplaudiments de tots els assistents, que en acabar el concert vingueren a felicitar-me, senyal que els havia agradat.

Des d'ací vull agrair la presència de tots els que vinguereu a escoltar-me, familiars i amics entre ells. Demostreu cada vegada que us importe i que esteu al meu costat. En esta vida és molt importat tindre qui t'escolte i vosaltres sempre veniu a escoltar-me i això és molt d'agrair. Fer concerts només té sentit si hi ha algú per escoltar-te. I sou volsaltres, familia, amics i demés gent que ve a sentir-me els que feu que continue.

Vos done de cor a tots les gràcies!

I ara tot seguit podeu vore les instantànies del moment.

Besos a tots!!!!











No hay comentarios: