Lupe Music's Fan Box

Lupe Music on Facebook

martes, 30 de junio de 2009

Nit de Sant Joan al Corral de Rafael (Alcúdia)


Hola amics!!

El passat dia 23 de juny, la nit de Sant Joan, vaig ser convidada a cantar en un recital que va tindre lloc al Corral de Rafael. Es tracta d'un mas situat en un enclau muntanyenc del terme de l'Alcúdia que va ser restaurat per l'ajuntament de dita localitat. I es fa servir per dur a terme diferents activitats, entre elles, activitats culturals.

Els amics del Corral de Rafael, han organitzat enguany un concert per la nit de Sant Joan, on han sigut convidats artistes de tot arreu del nostre territori.

L'amic Toni de l'Hostal que és de l'Alcúdia, em va dir si volia participar, i jo vaig accedir encantada. En principi no sabia qué anava a trobar. Però al arribar em vaig donar conter que els artistes que allí estaven convocats, eren del milloret que hi ha a la nostra terra. No teniu més que pegar una miradeta als noms del cartell.

Així que va ser per a mi un honor compartir escenari amb tants i tan bons artistes. A més, que va ser la primera vegada que he tingut ocasió de donar-me a conéixer com a cantautora fora de les fronteres de Sueca.

Vaig cantar només 3 cançons del meu repertori, però va ser especial el clima de silènci que es va crear i el respecte d'aquell públic, tots escoltant-me amb molta atenció. Amb un públic com aquest és molt més fácil pujar a un escenari.

Des d'ací felicitar als artistes que ho van fer estupendament i també als organitzadors de l'event.
I moltes gràcies a Toni de l'Hostal per haver confiat en mi sense conéixer-me massa, ni haver-me vist cantar prèviament.

Moltes gràcies a tots i no dubteu que tornaré per l'Alcúdia.

A continuació algunes fotos.

PD: per cert si voleu vore més fotos i la notícia de l'event, entreu en el bloc del Corral de Rafael.
http://corralderafel.blogspot.com/2009/06/una-nit-magica.html
















No hay comentarios: