Lupe Music's Fan Box

Lupe Music on Facebook

jueves, 2 de octubre de 2008

Carles


Hui amics, entre al bloc, per presentar-vos a un dels meus millors amics.

¿Quí és ell?

El singular i únic CARLES GANDÍA, carinyossament Carletes.

Bé, ¿qué podría dir d'ell?

Carles és fresc com un dia de pluja, és animat, és divertit.
És un pallasset que fa riure i plorar.
Carles va cap ací i després cap allà, com si actuara mogut pel vent. Eixa arrolladora brisa que li naix del cor i el fa anar cap on li dicta el seu interior.
Però sobretot Carles, és un bon amic. A vegades sembla que va al seu rotllo, que va a la seua. Però això és pàrt del seu caràcter.

Jo l'estime així com és.
Ell em va fer molta companyia i em portava a tots ells llocs quan jo estava malalta i em trobava molt sola. Ell em va demostrar que era un amic. I a mi això no se m'oblida.

Carletes, eixe és el meu amic i ací en esta foto, vos el presente.

4 comentarios:

Carles dijo...

Maemeua Lupe, m'has ficat roig i tot de vore-ho, per cert la foto esta molt xula, no la tenia. Moltes gracies i gracies per estar ahi.

Lupe dijo...

Ai Carletes, igualment.
Jo les coses que dic, les dic de cor, de veritat.

Per cert no he mirat encara lo de Jesucristo SuperStar. Supose que la setmana que ve podrem traure les entrades.

jordi dijo...

Primer que res,enhorabona pel Bloc.
Espere que ens pugues contar moltes coses de la teva vida,dels teus amics i de les teves passions.
De vegades li pegue una ullada al teu Bloc i em trobe,-com ara-una agradable sorpresa;la foto d´un amic.
La veritat,és que Carles és una persona que val la pena conéixer,un gran amic i el més inportant:quan el necessites sempre el tens al teu costat i això es pot dir de poca gent.
Petons i ànim.

Claudi.

Lupe dijo...

Moltes gràcies Claudi.

M'alegra molt que vosatros que sou els meus amics entreu i mireu les cosetes que dic ací al meu bloc. Perque demostra que em teniu en conter i vos importa el que puga dir i les meus inquietuds.

Espere poder mantindre unes amistats tan bones com vosatros.
Un bes ben gran.