Lupe Music's Fan Box

Lupe Music on Facebook

miércoles, 19 de noviembre de 2008

VA SER EMOCIONANT.......

Hola Amics!! Parle del concert que vaig donar al passat diumenge.

Qué emoció més gran al vore allí a tots els meus amics. Vinguereu a vorem quasi tots i això és d'agrair. A part de la meua família, també va acudir molta gent de la Unió Musical, entre els que estaven Óscar el director de la banda i Màrio el seu germà. També estava Carmen i els meus comanyers de percussió. També vingueren a vorem amics com: Flopy, Maite Serra, Elena Talens, Charo i Fran, Xavi Messeguer, Jose Enrique, Salva i Vanessa, etc. I també estaven allí tots els de l'Últim Toc: Emili, Carles, Xavi Martí, etc.... A més de moltes altres persones que hi havía allí i que no se els seus noms o que no vaig vore bé, ja què els que estaven darrere drets no els veia perquè tenia un foco de llum a la cara que no em deixava vore.

Jo la veritat que dalt de l'escenari estic en la meua salsa. Tal com vaig dir allí, el fet de cantar per a mí no és cantar per cantar. Jo busque transmetre amb melodies i lletres, sentiments, pensaments i emocions. ¿I qué millor que un escenari i bona cosa de gent disposada a escoltar, per a poder dur-ho a terme?

Els aplaudiments després de cada cançó es notava que eren sincers i podia vore com les cares de la gent em parlaven i em transmitien que estaven disfrutant.

Però el més emocionant de tot va ser quan al acabar, tothom venia a felicitar-me i a donar-me la enhorabona. Tots em deien que els havia agradat. Eixe es el premi més gran.

GRÀCIES A TOTS PER VINDRE I DEMOSTRAR QUE VOS IMPORTE AMB LA VOSTRA PRESÈNCIA.

Ara per a il·lustrar estos comentaris ahí van unes fotos de l'event.

2 comentarios:

TdlH dijo...

Xica, t'acabe d'afegir a la meua llista de bloqs de la Ribera, dins de Suecə, i com veig que cantes cançonetes te convide a vindre el pròxim dûmenge 28 de desembre a l'Alcúdia a cantar-ne una, preferiblement una nadala o una versió de Paco Muñoz, que són els temes de la nit; vindrà molta més gent, cada u d'un estil, com Pau Alabajos, els Ovidi Twins o el Grup de Dansa d'ací, conque farem «a manta» festa!

T'apuntes?

Lupe dijo...

Ho sent no he vist el teu missatge a temps, sí que em fa pena.

T'he enviat un missatge al teu correu, espere que t'arribe.

Un salut.