Lupe Music's Fan Box

Lupe Music on Facebook

martes, 17 de febrero de 2009

QUINA FESTA VAM MONTAR!!!



Hola amics, ací estic per a contar-vos com vaig quedar el dissabte, dia dels enamorats, al recital que vaig fer al Pub ITACA Copas d'Algemesí.

La veritat que la experiència va ser molt bona. Vaig tindre una gran acollida, començant pel personal del pub: Evaristo, Ernesto i Mª Àngels i acabant per tots els clients que eren tots gent molt simpàtica.

La cosa va començar sobre les 23,30. Acompanyada del meu amic Jose d'Algemesí, vaig arribar i vaig montar la "paraeta" i allà va, vaig començar a cantar. El públic de seguida es va ambientar i no dubtaven en aplaudir a cada cançó. Però la festa va arribar al seu cim, quan aparegué la meua benvolguda amiga Pilar, que va comboiar a tots els seus amics, per vindre a vorem actuar. A partir d'ahí tot el públic es va entregar demanant cançons i fins i tot cantant.

Des d'ací donar les gràcies a la bona acollida per part del personal de ITACA Copas. També agrair a la meua amiga Pilar el haver vingut amb la seua parella Jose i tota la seua tropa d'amics, (Juan, Laura, Antonio, MªJosé, Salva i Esther), cosa que té molt de mèrit perquè vingueren des de Catarroja. I per últim també un salut a totes les persones d'Algemesí que acudiren eixa nit al pub i que foren molt amables i demostraren la seua simpatia pròpia dels habitants de la Ribera.

Per a il·lustrar tot l'anterior, ací van les fotos:

No hay comentarios: