Lupe Music's Fan Box

Lupe Music on Facebook

lunes, 1 de diciembre de 2008

BODES DE PLATA: 25 ANYS JUNIORS DEL CARME.


Amics, va ser extraordinari.


No tinc paraules per expresar els sentiments que van vindre a mi este dissabte quan commemoràvem el 25 aniversari dels Juniors del Carme.


I això que vaig arribar tard a la missa. Però quan va sonar la cançó: "Quiero pedir que no me quiten las flores....." vaig estar fent esforços per a que no me caigueren les llagrimetes i en la Oració Juniors igual.


Jo ja fa un temps que no soc educadora. Pero mai mai mai de la vida deixaré de ser Junior. I feia molts anys que no em posava la panyoleta al coll. I em vaig donar compte que no l'he llavat i encara té la ronyeta dels campamets i això me va molar. Crec que la deixaré bruta.... ;-)


Bé amics el que vull dir-vos és que encara hui en dia pense que una de les millors coses que m'han passat en esta vida ha segut caure en els juniors del Carme. I per això he de donar les GRÀCIES A TOTS PER SER COM SOU. Gràcies per haver-me donat mil vegades més del que he donat jo. No es pot expressar en paraules tot el que m'ha donat el moviment Junior i totes les persones que se m'han creuat en la meua vida gràcies als Juniors. Puc assegurar que no seria la que sóc.


Per cert en el dinar a la sala Santi el regal era un cd grabat gràcies a Xavi Martí. Està molt guai. Ja l'he sentit vàries vegades i podem presumir de tindre unes cançons xulísimes. En eixe cd hi ha un resum dels millor anys de la meua vida. Són unes cançons que al sentir-les em venen al cap els festivals juniors, els campaments, quan féiem les votacions per triar cançó, quan quedàvem per posar la lletra i després quan cantàvem la cançó. I després com any rere any, les cançons han perdurat i les hem seguit cantant fins i tot en el grup de pregària.


Torne a dir a tots GRÀCIES. VOS ESTIME A TOTS...........



I ara per acabar, ahí va la oració JUNIOR:
Oració Junior

En començar la meua joventut,
vaig a tu, Jesús.
Vull anar decidit pel camí que tu em marques
per a que la meua vida siga allò que tu esperes d'ella.
Tu ets el meu millor amic,
junts marxarem en equip
per a que comparteixes amb mi
el pa de l'amistat
i m'ensenyes a donar-lo generosament als meus germans.
Enforteix la meua voluntat
per vencer les meues pasions,
complir sempre amb el meu deure
i seguir-te sense mai cansar-me
amb lleialtat i alegria.

Juniors...Sempre!

Juniors...Sempre!

Juniors...Sempre units!

3 comentarios:

La dama que sospira dijo...

Moltes gràcies lupe. quan tingui un moment em llegire el teu blog que te molt bona pinta!!!
petons

TIRA-LI, MARTÍ dijo...

Hola, la veritat és que em sent molt identificat amb tot el que dius en el teu article. Els juniors em van donar molt i no m'arrepenteisc de res del que allí he viscut.

Gràcies per el que dius del CD, m'alegre molt,i pense el mateix.

TIRA-LI, MARTÍ dijo...

Ei també dir-te que el teu escrit és tan xulo, i el que dius té tants sentiments i emocions que compartisc que m'aborrone i tot.

Encara trobe a faltar de vegades cantar cançons d'estes tots junts en el rogle,...però tot passa

Em vaig alegrar molt d'anar al 25 aniversari i de compartir este dia amb tothom, 1 abraçada